mandag den 18. februar 2019

Anden uge på studiet og "Internat"

I sidste uge begyndte vi at tage hul på undervisningen. Vi er begyndt at dykke ned i den grundlæggende ergoterapi, og selvom det er meget basis og meget teoretisk læsning, er jeg allerede glad for det. Jeg synes, at det er virkelig interessant, og jeg glæder mig til at dykke endnu længere ned i ergoperatein og andre fag, vi skal have på første semester: pædagogik, psykologi, sociologi, anatomi og fysiologi.

Udover undevisningen har der været en del arbejde i vores studiegrupper, og jeg er heldigvis havnet i en gruppe med nogle mennesker, som jeg er kommet til ret godt at kunne lide. Vi hygger os samtidig med, at vi arbejder, og i mit hoved er det sådan det skal være

Torsdag til fredag havde vi vores "Internat" - også kaldet hyttetur, hvor vi var i en spejderhytte i Dronninglund. I løbet af dagen gennemførte vi en masse forskellige ryste sammen-aktiviteter, som studiegrupperne hver især havde stået for at planlægge. Vi havde en rigtig sjov og hyggelig dag i hanandens selskab, hvor vi fik muligheden for at få snakket med hinanden på kryds og tværs af studiegrupperne.

Da det officielle program var slut sidst på eftermiddagen kom vores tutorer og sammen med dem blev der hygget med spil før vi spise aftensmad og hyggede os med lidt at drikke. Stemningen var meget let og alle var rigtig gode til at snakke med hinanden og på den måde fik jeg sat navn på en del flere af ansigterne og lært nogle stykker lidt bedre at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar