mandag den 26. juni 2017

Studenterkørsel

Der er nogle dage, jeg aldrig vil glemme. Der er nogle dage, der gerne måtte have været lidt længere. Sådan en dag havde jeg med min klasse i går, mandag d. 25.06.17. Det var dagen for vores studenterkørsel.

Vi mødtes til morgenmad hos en af drengene, hvor vi hyggede og lavede de bannere, der skulle sidde på siden af vores vogn. Klokken 10 lagde vi fra land og gjorde os klar til at turnere rundt i Nordjylland for at besøge os alle sammen på skift. 
 
I vognen var der en super god og festlig stemning, Vi spillede musik, sang med, vinkede til dem, vi passerede og skålede højlydt. Det er svært at beskrive, hvordan det var, men vi havde en fest med hinanden og jeg er overbevist om, at alle hyggede sig og nød denne dag - det gjorde jeg i hvert fald, 

Denne glade og energiske stemning varede det meste af dagen, og hen på aftnen da vi nåede sidste stop sad vi rundt om et bord - trætte, men super glade efter at have haft en uforglemmelig dag i hinandens selskab. 

Da vi sagde farvel, var det med et løfte om, at vi snart skulle ses igen. Et løfte som jeg håber, at vi holder, for uden egentlig at have bemærket det, er jeg kommet til virkelig godt at kunne lide dem alle sammen, og jeg håber, at vi kan mødes ind imellem selvom vi alle skal hver vores vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar