mandag den 4. marts 2019

Den første måned på UCN

I dag er det allerede præcis en måned siden, at jeg havde min første dag på ergoterapeutuddannelsen. Hold da op, hvor er det gået hurtigt!

Jeg er ved at være faldet ret godt til på uddannelsen og nyder - tro det eller lad være - faktisk at gå i skole igen med den struktur og rytme, det giver hverdagen.

Det er næsten to år siden jeg blev student, og dermed også næsten to år siden, jeg sidst gik til undervisning og havde lektier og forpligtigelser på den måde, Egentlig havde jeg regnet med, at det ville være en udfordring for mig at skulle være studerende, læse lektier og gå til undervisning, men det har faktisk været meget lettere end jeg havde troet. Indtil nu har mængden af lektioner og læsning også været overskuelig og dagene med undervisning rimlig korte, men der kommer nok mere og mere stof, vi skal sætte os ind i, jo længere vi kommer på uddannelsen.

Mine medstuderende har jeg et rigtigt positivt indtryk af, og jeg glæder mig til at lære dem endnu bedre at kende, og til at opleve alle de ting som de næste syv semestre kommer til at byde på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar