onsdag den 21. februar 2018

Det er næsten for godt til at være sandt...

... hvor fantastisk det er at gå på højskole for tiden. De sidste par uger har været gyldne, og jeg går rundt i en næsten konstant rus af lykke - kun afbrudt af kortere perioder med ekstrem træthed grundet min ringe evne til at gå fra hyggen om aftenen.

I weekenden var jeg hjemme til min lillesøsters 18 års fødselsdag og så i den forbindelse hele min nærmeste familie. Vi nød hinandens selskab i fulde drag, som vi altid gør. De var naturligvis alle sammen meget nysgerrige på, hvordan jeg har det her på højskolen, og jeg nød at kunne fortælle dem, hvor fantastisk mit liv som højskoleelev virkelig er. Det var skønt at fortælle dem, hvordan vi spiller brætpil og snakker til ud på natten. Det var dejligt at fortælle, hvordan vi hygger og griner som om vi er de eneste i verden.

Lige nu er jeg en del af et fællesskab på en måde, som jeg aldrig før har oplevet. I mit liv har jeg oplevet mange fantastiske ting, men på det sociale parameter har jeg aldrig oplevet noget lignende, noget så intenst på den gode måde.

Folk har i sandhed ret, når de siger, at et højskoleophold er noget helt særligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar