torsdag den 22. juni 2017

Ny Facebook-side

Nu har jeg oprettet en Facebook-side til denne blog, som I er meget velkomne til at følge, hvis I har lyst. Siden kan findes på nedenstående link:

Du er ikke alene - glimt fra et liv med Möbius Syndrom

På denne side vil jeg dele nye bogindlæg og andre ting, som kunne være relevante eller spændende i forhold til bloggens formål, som er at være en støtte eller hjælp for mennesker med en sjælden diagnose eller forældre til et barn med en sjælden diagnose - eller også bare for alle andre, der kunne være interesserede i at følge med.

Når man lever med en sjælden diagnose eller får et barn med en sjælden diagnose, kan man føle sig meget alene. Man kan føle, at der ikke findes andre mennesker i verden, der forstår en eller har været igennem det samme.

Den følelse har både mine forældre og jeg haft, og jeg håber derfor, at denne blog kan være en støtte for andre, der føler det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar